Mann i dress med et papirfly

Vi inviterer til frokostseminar om «KUNDEREISEN» onsdag 28. november (flyttet fra 16. okt)

Hvordan bygge gode kundeopplevelser, som skaper lojale kunder og nye kunder?

Hvordan når du kunden, på hvilket tidspunkt og framfor alt med hvilket budskap? «Kundereisen» er ett verktøy for å få oversikt over hvor og hvordan du kan skape gode kundeopplevelser. Vi skal se på hvordan du kan bruke dette for å bygge en god miks mellom digital kommunikasjon og det fysiske møtet.

Erfaringstall viser at mange bedrifter årlig mister 5-10 % av sine kunder, og arbeidet med å beholde tilfredse og lojale kunder er derfor svært viktig.

Hvordan kan man skape en gjennomgripende bedriftskultur for kontinuerlig kundefokus i bedriften, fra marked og salg som bringer inn nye kunder, til «back-office» personalet som er kritisk viktige for kundeservice/kundepleie?

Vi ønsker å sette fokus på dette, gjennom å ta for oss de viktigste fasene og prosessene som «KUNDEREISEN» omfatter.

Kom på vårt Frokostseminar tirsdag 16. oktober og få impulser til nytenkning, og lær om praktiske grep og verktøy som kan brukes!

 
Klaes Igelstrøm, partner Novateur design og kommunikasjon AS
Klaes Igelstrøm, partner Novateur design og kommunikasjon AS
Hvordan skaper vi etterspørsel etter egne produkter i dagens markeder? Hvordan kan ditt firma nå sine målgrupper/sine prospektive kunder gjennom bruk av de rette verktøy- hvilke smarte måter og hjelpemidler fins?
 
Bjørn Skovli, eier og leder Oppover Ltd
Bjørn Skovli, eier og leder Oppover Ltd
Hvordan finner vi de rette «prospects» og får konvertert dem til kunder? Hvordan bør vi jobbe for å få etablert dem og beholdt dem som tilfredse, lojale kunder?
 
Jon Erik Drugli, Partner og avdelingsansvarlig 4You AS
Jon Erik Drugli, Partner og avdelingsansvarlig 4You AS
Lederens betydning for kundefokus og resultat; hvordan skape en organisasjon som setter kunden i fokus, og en bedriftskultur som motiveres til kontinuerlig kundepleie?
 
Steinar Kristensen, daglig leder Innovasjon Gardermoen
Steinar Kristensen, daglig leder Innovasjon Gardermoen
Hvordan kan bedriftene identifisere muligheter for å skape merverdi for kundene med mindre ressursinnsats/smartere arbeidsprosesser?

Program del 1 :  kl 0800 -0945

Mat/mingletid :  kl 0945 -1015

Program del 2:  kl 1015 -1100

Mingletid/avslutning: kl 1100 -1130

Sted: Best Western Oslo Airport hotell, Museumsvegen 26, 2060 Gardermoen. tlf 63949500

Synes du dette høres interessant ut?

I så fall ber vi deg så snart som mulig og senest innen torsdag 11. oktober å melde deg på vårt frokostseminar til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.            

For de som vil delta gjelder en egenandel på kr 300,- pr deltaker (faktureres etter møtet).

Bindende påmelding til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.. Vi trenger firmanavn, ditt navn, e-post og telefonnr.

En utmerket anledning til å få ny innsikt, impulser og ideer, og nye kontakter!  Håper du kommer - ta gjerne med deg kollegaer og forretningsforbindelser!  Trykk her for veibeskrivelse.

Med vennlig hilsen

Innovasjon Gardermoen logo

Utskrift

Nettstedet benytter cookies for måling av trafikk. Mer informasjon om cookies. Benytter du andre tjenester på vår nettside må du godkjenne vår personvernerklæring.
Ok Nei
Abonner på nyhetsbrev