På bildet ser du Bjørn Skovli og Jan Terje Melandsø fotografert utenfor kontoret deres hos Business Lillestrøm.

Ønsker din bedrift flere kunder og økt salg? Prøv nettbasert markedsføring!

«Mange bedrifter opplever i stadig større grad at kundene orienterer seg via nettet før de velger leverandør. Derfor er nettbasert markedsføring viktig for mange typer virksomheter». Dette sier bedriftene Oppover og JTM Consult. De samarbeider om et kampanjetilbud som gir bedrifter nye kunder på en enkel måte.

«Vi har utarbeidet en metode som gir bedrifter nye kunder og økt omsetning gjennom digital markedsføring og salg basert på kunnskap om kunden», sier Bjørn Skovli og Jan Terje Melandsø. De representerer hvert sitt firma, og forstod raskt at de sammen kunne utvikle en strategi for å gi bedrifter en enkel og fullverdig løsning for økt salg.

Internasjonal forskning viser at markedsføring i digitale flater har stor betydning for salgsresultatet i en bedrift (Kapost):

  • 70% av alle forbrukere foretrekker å skaffe seg kunnskap om et firma gjennom artikler istedenfor annonser.
  • I en tidlig fase av kundereisen (kjøpstrakten) er bare 25% av kundene villig til å avsløre sin interesse for produkter og tjenester overfor en mulig leverandør.
  • En internasjonal rapport viser at bedrifter som gjennomfører digital markedsføring rettet mot potensielle kunder, opplever en økning på 45% når det gjelder kjøpsklare kunder.

Det er derfor viktig å tiltrekke seg så mange potensielle kunder som mulig via nettstedet sitt, samt være dyktig på å konvertere disse til betalende kunder.

«Vi ser et stort behov for våre tjenester, og har i disse dager en kampanje for å kunne bidra til økt salg hos enda flere bedrifter», sier Bjørn Skovli.

Se en forklarende video og les mer om kampanjen her!

Jan Terje Melandsø eier og driver foretaket JTM Consult. Han har over 20 års erfaring med prosjekter innen webutvikling, programmering, systemutvikling og databaser. De siste årene har han spesielt hjulpet kunder med strategier for synlighet på nettet og oppfølging i etterkant ved hjelp av statistikk og analyse.

Han har bred arbeidserfaring fra mange ulike typer bedrifter, og i enhver sammenheng har kundens behov og ønsker høyeste prioritet. Det å se at en kunde blir fornøyd med et felles prosjekt er både motiverende og en avgjørende suksessfaktor for Jan Terje Melandsø.

 

Oppover ble etablert i 2007 med formål å trene bedrifter innen området kommunikasjon mellom mennesker. Gjennom mange år i næringslivet som leder, erfarte gründer av Oppover Bjørn Skovli viktigheten av kommunikasjon mellom mennesker. Der kommunikasjonen var god økte trivselen, effektiviteten og lønnsomheten.

Bjørn Skovli har over 15 års erfaring som leder og har jobbet med salg og kundekommunikasjons i hele sin karriere. Oppover ønsker å bevisstgjøre mennesker og organisasjoner på viktigheten av god kommunikasjon.

Nettstedet benytter cookies for måling av trafikk. Mer informasjon om cookies. Benytter du andre tjenester på vår nettside må du godkjenne vår personvernerklæring.
Ok Nei